Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2020 21:00 - Едно на нула за?
Автор: raiap Категория: Забавление   
Прочетен: 408 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И така, здравословният начин на живот и хранене си остава актуална тема поне за една част от нашето семейство. Добре де, за тази част, която включва само мен, защото ако не поднеса на младият ми, потентен и още подрастващ мъж парче добре опечено месо, дюнеро-хамбургер, или в най-лошия случай – домашна пица, съм извън играта вмисловните му процеси за дълго. Но за мен полезните за ядене неща си остават Светая Светих, и не спирам да търся начини да се добера до пресни продукти, които са отглеждани с натурални съставки. Та ако ще да са на цената на мини сет за голф. Търсейки месо, което да отговаря на гореспоменатите критерии, попадам на „Омая ранч“.

Рунд първи. Правя онлайн поръчка на две парчета месо на стойност близо 60 лв, ама нали за семейството да е най-доброто. На следващия ден ми се обажда представител на фермата, който по възпитание си беше съвсем на мястото. Той с доста груб тон ми съобщи, че няма как да дойдат утре, а щели да ги доставят във вторник. Съгласявам се неохотно, при все, че това е фиаско за намерението ми да погалим небцата в петък вечер,но да кажем, че това не е масово производство, сега, като поръчваш бутикови мебели, чакаш, какво да правиш.
Във вторник ще се празнува, важна доставка чакаме. Обличам балната рокля, грим, перука даже, даже за разкош, обещавам да бъда вече далеч по-нежна, и съм готова за Любов. Спретвам гарнитурата, салатата, всичко леге артис, пак добре, че гости не поканих, ама то на тия цени очевидно не е за консумация, а за трансплантация. То хубаво, ама вече е късен следобед, а от месото ни следа. Звъня им, вдига ми същият груб господин, който вероятно е цар със сатъра, но в часа по комуникационни умения е отсъствал системно. Разпознава ме веднага (и как иначе, сега разбирам, че съм им единствената клиентка) и с нагла досада ми обяснява, че ми е казал сряда. Напомням му, че каза вторник, спомня си очевидно, защото изсумтява "Е, какво да направим сега?" Отговарям, че ми е провалил плановете за вечерта и той да си помисли какво трябва да направи в такъв случай. Мълчи като пукал. Просто мълчание. Е, познайте дали някога изобщо дойде нещо от тях? Шефа да си иска обратно всеки лев, похарчен за реклама онлайн. И да предупредя еко био мио ентусиастките като мен, в Омая ранч да не играят нахалос.

Рунд втори. Поръчвам „свободна кокошка“ от Sunny farm. Сега разбрах защо цената й е като на породист домашен любимец. Ми тя е звезда, участвала редом с Брус Уилис в поне три от частите на "Увирай трудно", и е излязла победител. При опит за варене се сви, стегна се, зае отбранителна позиция, показа бойна техника и доказа, че "Смъртта й прилича". Изскочи от тенджерата под налягане и закудкудяка обвинително.
Не мисля, че не е било естествена смърт от старост. Изглежда живяла дълго, мускулесто, спортно и при сурови условия. Ама няма как, пени се, не пени... Това е наказанието за 4то поколение Софиянка, къде барем една баба с косми по брадата и малка зеленчукова градинка да си нямам
, завалийката...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: raiap
Категория: Забавление
Прочетен: 27421
Постинги: 20
Коментари: 8
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930